onsdag, augusti 20, 2008

Det är mycket nu!

Mellan jobb, jobb, jobb, skolstart för Elias, bygga ny tvättstuga, bygga om gamla tvättstugan till Ebbas rum och platsbygga en hylla i hallen *pust* så hinner jag med lite skapande också :-) Här kommer några av mina senaste alster, dom två översta för Pappersbitens räkning:


Ebba-kavalkad


Elias-kavalkad


Ebba och mormor "målar" varandra :-)

Har några till som ligger här men dom återkommer jag med efter dom kommit upp på Pappersbitens blogg :-)

Efter att ha rabblat upp våra renoveringsprojekt och byggprojekt ovan så antar jag att jag inte behöver berätta huuuuuuur rörigt vi har det hemma? Idag har jag målat första varvet med lackfärg på vår egenbyggda hallmöbel. Kommer nog bli kalasbra o plats för allt som man har i hallen :-)

Nu ska jag skrubba bort lite färg o bege mig mot kudden så jag orkar jobba inatt!
Tack för era kommentarer om lilla busan o pärlan...o japp, hon är sisådär 2½ år *ler*

kram /K

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att få in sååå många foton på en LO. Jag trodde att jag hade lyckats stort med fyra =)

/Johanna

ankiann sa...

Så snygga! Super att kunna få in så många kort på samma lo. Tycker om ditt glada färgval, man blir glad av att se dina alster. De sprider glädje!